Koautor nekada kultne TV emisije Rokenroler Boris Miljković kreator je petominutnog izuzetnog ostvarenja – reklamnog turističkog filma o opštini Kovačica pod nazivom „Jedinstvena zemlja nadomak nas“.
Poznati i priznati reditelj je za RTV OK izjavio da je otprilike desetak godina potrebno da se stvori imidž regiona kao što Banat u prepoznatljiv brend koji donosi profit. umetnički direktor iz Beograda Smatra da puno toga zavisi od ulaganja, ko ulaže i kome je stalo.
Miljković navodi primer Istre kao primorskog regiona u Hrvatskoj – koja je brzo uspela da brendira teritoriju s jedne i celu turističku ponudu s druge strane – od istorijsko značajnih kupališta i letovališta preko izvanredne gastronomske i enološke ponude – pošto „pola Evrope dolazi na ta mesta da proba kulinarsku ponudu i vina Istre“, pa sve do bogatog sadržaja kulturnih dešavanja počev od Motovunskog filmskog festivala, džez festivalom u Grožnjanu – snažnom celokupnom ponudom.
[ot-video]
[/ot-video]Kreativni direktor Miljković tvrdi da je opština Kovačica ne samo zemlja nedaleko Beograda, već i – kontinet nedaleko prestonice Srbije i Balkana posebno ističući kao primere kuće – Muzej Martina Jonaša i Galeriju naivne umetnosti.
Kao umetnički direktor Javnog servisa Radio-televizije Srbije Boris Miljković ima prepoznatljiv rukopis: njegov moto je atraktivno, a opet izvodljivo, kreativno a ne prenatrpano.
Jedan od najpoznatijih srpskih dizajnera dve od najboljih reklamnih agencija u Srbiji odgovara i da li je za uspešnu organizaciju nekog događaja potrebna kako mašta tako i profesionalizam, kao i da li je iskrenost ponekad najbolji spektakl. Sve ove tri stvari – mašta, profesionalizam i iskrenost – su deo jedne priče: moramo biti profesionalci kao švajcarski sat – od ujutru do uveče – obavljati sve u cilju sprovodjanja jedne ideje, i moramo u tome biti lični i iskreni jer je to ono što će nas razlikovati od drugih.
Jan Špringel
izvor: RTV OK